Wat jammer dat je de zending retour wilt sturen. Dit kan natuurlijk meerdere redenen hebben en we willen je goed van dienst zijn!
Neem voordat je een product wil retourneren éérst contact met ons op via:
info@lekkersvoordieren.nl
zodat wij hier vanaf weten. Wordt een retour van te voren niet gemeld via de mail dan kunnen wij het niet in behandeling nemen.
Binnen 14 dagen
Ruilen of retourneren is geen probleem wanneer dit gemeld wordt binnen 14 dagen nadat je het product hebt ontvangen en het product in nieuwstaat is. Wanneer je dit binnen 14 dagen meldt, heb je daarna nog 14 dagen om het retour te sturen.
Producten die te laat worden verzonden, ook nadat ze aangemeld zijn, kunnen niet worden geaccepteerd.
Onbeschadigd product
Bij het retourneren is het belangrijk dat het product niet beschadigd is en in onbeschadigde en originele verpakking zit. Wij verpakken alles met zorg en stellen het op prijs als dit bij het retourneren ook gedaan wordt.
Retourneer je product daarom in een stevige verpakking.
Let er ook op dat je een briefje toevoegt met uw gegevens. Zonder kunnen wij de zending niet koppelen aan uw order.
Product ruilen
Wilt u het product ruilen? Dat is geen probleem. Neem hiervoor ook eerst contact op via de email. Wel draagt u zelf de kosten voor de heen- en terugzending van het product.
Kosten
De kosten voor de retourzending zijn voor uw rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket (of 4,25 voor een brievenbuspakket), raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de dienst waarvan u gebruik maakt. Bijvoorbeeld www.post.nl.
Wanneer krijgt u het geld terug?
Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.
Het is mogelijk dat door een (gedeeltelijke) retourzending het restant van de order een waarde krijgt welke onder de verzendkosten vrije drempel is gekomen. De verzendkosten worden dan niet terugbetaald.
Ojee, verkeerd bezorgadres doorgegeven
U heeft per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven! Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@lekkersvoordieren.nl. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen, dit is alleen mogelijk indien het nog niet verzonden is en afgegeven is aan PostNL. Wij zijn niet verantwoordelijk voor verkeerd ingevulde adressen.
Garantie
In het geval van garantie kwesties heeft u uiteraard langer de tijd. Garantie op producten verschilt per product. Wij verzoeken u het gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Voor vragen over de
garantie termijn, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Retouradres
Lekkers voor dieren
Stoutenburgerlaan 9-B
3836PB STOUTENBURG NOORD